Ciao Belli!

 
Vill verkligen ta tag i att blogga, men är så upptagen med jobb och vänner. Men detta får vara en början.
Hur mår jag då? Bara bra, livet rullar på, tråkigt som det är just nu. Är så jäkla lycklig över att checka av ännu en kall och grå vinter, och gå mot lite ljusare tider. Sommaren är här, trots det bleka vädret så är jag så GLAD, för att om 13 dagar befinner jag mig äntligen i Italien igen. Får såna känslor som liksom klämmer av exhaltering i bröstet. Jag kommer vara i Rom igen. Mitt andra hem, där jag har så många fantastiska minnen av kvällar, nätter, måltider och underbara vänner. TÄNK! Ska stanna i lite mer än tre veckor, så vi kommer hinna med en del hoppas jag. Kommer bo i närheten av Trastevere, vilket är fantastiskt i sig. Massa god mat. Kärlek. Vänner. Ska verkligen skriva ner varenda liten dag där, så jag inte glömmer något. Tre veckor. I Rom. 
 
 
 
Ciao bellissimi♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Supplì-stället heter SIsini - La casa del supplì och ligger på Via di San Francesco a Ripa 137. Enjoy! :)

2014-06-28 @ 23:16:19
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se
Postat av: Emma

<3

2014-06-28 @ 23:20:39
Postat av: Emma

<3

2014-06-28 @ 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0