Princess nails

 
Gjorde dessa godbitar idag. Ska glittra iväg på dansgolven i Italien. Fyra dagar kvar!!
 
 
Köpte även en ny parfym idag, det blev Flora Collection - Gorgeous Gardenia by Gucci. Jag fastnade drekt för den! Det som är så jobbigt med mig och dofter är att jag kan älska en parfym så såå mycket, men har jag ett dåligt minne i samband med att jag hade den på mig kan jag knappt köpa den igen? Är lusigt det där med hur man förknippar minnen så starkt med dofter.. Kopplar "Miss Dior" med den sista månaden i Rom när jag bodde där, och hade sån fruktansvärd hemlängtan och mådde skit för det. Victoria Secret's True Escape från när jag var tillsammans med Giuseppe och vi broke up, (sprutade ner hans sov-t-shirt med den för att han skulle minnas mig och bli ledsen sista gången jag sov där när han var på jobbet HAHA). Sen fler.. Men, denna nya doft tänker jag ha en fantastisk sommar med och bara skapa fina minnen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0