Soak up the sun

 
 
Jag har kommit fram till att jag älskar Sheryl Crow. Hon gör ju så himla söta låtar? Har liksom smyglyssnat på henne i några år, såg henne i ett avsnitt av One Tree Hill när jag var yngre, och har varit fast sen dess. Hon gör liksom verkligen "stå-framför-spegeln-med-en-håborste-som-mikrofon-och-mima-till" låtar. Ingen sorg utan bara kärleks-kaxiga låtar. Haha. Lyssna på "Soak up the sun" så förstår du.. Föresten, dagens quote: 
 
"Never lose your childish enthusiasm and things will come your way."
 

Citat från filmen "Under the Tuscan Sun" (såklart, min favoritfilm♥). Detta sägs av Lindsey Duncan när hon förklarar för Frances varför hon är så full av liv, är entusiastisk över varje liten detalj av livet. Tänk att vara det, varje dag? Det här orden ligger mig så varmt om hjärtat för att det är så sant. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0