Sjuk igen

 
Hej, här skrivs det ingenting som vanligt.. Är sjuk, IGEN, har hosta och förkylning som aldrig vill gå iväg. Det har varit mycket nytt som hänt senaste tiden, jag har tämjt en italiensk pojke (skämt åsido) som jag är så kär i. Vet inte hur jag ska klara att åka hem utan ett sår i hjärtat, han är bland det finaste jag haft. 
 
Vi skickar "saknar dig babyy" bilder till varandra...
 
 
 
Vi pussas...
 
 
 Vi leker med djur...
 
Vi har djupa samtal om nätterna med skratt under stjärnorna... 
 
 
Han är min boooo <3 haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: -

upptäckte precis din blogg! tycker det skulle finnas en gilla-knapp på dina inlägg :D skulle också kunna tänka mig rom/italien, hur hittade du tex din värdfamilj och hur mycket jobbar du? KRAM!

2013-11-21 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0