San Giovanni

 
Har precis flyttat in i nya familjen. Det var ca 45 grader varmt i solen där jag drog väskorna över torget i San Giovanni tidigare idag. Rakt över gatan stod ett italienskt killgäng och skrek saker åt mig jag nog inte ens vill förstå, två polis-skåpbilar åkte förbi med ca 7 poliser i varje som skickade blöta slängkyssar genom bilrutan, och när jag väl kommer fram till lägenheten "råkar" en man gå in i mig. Allt detta hände inom loppet av 3/4 minuter. Det är rekord kan jag lova. Så detta är alltså San Giovanni, en plats med massa kyrkor och nunnor men minst lika många perversa freaks. Kommer jag trivas? Vi får väl se..
 

Kommentarer
Postat av: Bellsi

Alltså Baby.....jag kommer snart så skriker vi åt dem tillsammans! Eller låtsas vara lesbiska...
Vi kanske borde köpa en varsin nunnedräkt dem dagar vi vill vara anonyma?

2013-05-04 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0