Worst day of my life..

 
Igår, dear friends, var en av de värsta dagarna i mitt liv. Vad hände? Jo, det började med att jag kom för sent till introduktionen av språkkursen då det var ca 300000 människor som trängdes i kö på termini, samt bilkö i 30 min när jag satt på bussen. Kom tillslut till skolan, genomsvettig och trött. Efter introduktionen, när vi kom ut började det ösregna, inte lite dugg utan blev en liten sjö på marken. När vi kom till metron hittade jag inte min biljett, Linda föreslår; gå igenom med mig då!! Säkert ingen som kollar!! Blond, dum och naiv som jag kan vara ibland springer jag glatt förbi stämpelmaskinen, och blir direkt stannad av en kontrollant ♥ 50€ i böter, något som bara jag kan lyckas med. Fyfan.. Ringde sedan mamma och pappa för tröst, så säger som dem, "500 kr fattigare men en erfarenhet rikare!". Får väl tänka så, vad spelar de där 500 kronorna för roll om 1 månad..? Blir färre drinkar dock..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0