Tour on a vespa

 
 
Jag måste dela med mig av en superhäftig once-in-a-lifetime-experience jag hade idag..
 
Pappan i familjen är journalist för Vatikanens egna tidning, L'Osservatore Romano. Idag efter jag och Linda varit i Vatikanen erbjöd han mig skjuts hem, (min familj bor ca tio minuter därifrån), vilket jag såklart ville.
När jag gick och mötte honom frågade han om jag ville se runt inne i Vatikanområdet, där endast behöriga får vara.. Det ville jag såkart också! Det var helt otroligt, det är JÄTTEstort där inne, dem har ett eget supermarket, apotek, bank, m.m. Det fanns en väldigt stor park som var så himla vacker, Vatikanens egna vakter (Bella, tänk supersnygga italienska män i Marcello-style♥) och så mycket mer! Och inte nog med det.. Denna tur gjordes på VESPA! Att känna den varma vinden i ansiktet och åka fort fort igenom Roms stad var verkligen något jag kommer komma ihåg för alltid. Det gav mig känslan.. Ni vet. Pirret i magen och insikten, att livet verkligen, verkligen är helt jäkla underbart.
 
Bellissima i hjälmen..
 
 

Kommentarer
Postat av: Bellsi

Dör. Maybee there is a god after all..

2013-03-22 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0