First day in Rome!!

 
Idag hade jag min första riktiga dag i Rom. Det ösregnade, blåste och var riktigt kallt under morgonen/förmiddagen, senare blev det sköööönt med sol. Är så glad, familjen är verkligen jättegullig och jag älskar "mina" kids. Jag träffade Linda och åt lunch, BÄST! Åt pasta carbonara, det var svingott, men när jag berättade för Elsa vad jag ätit sa hon att den enda som får göra carbonara till mig är hon. Man kan tydligen få salmonella av det råa ägget dem har i om de inte är färska?!! Eeuw. Ja just ja Emma, inte bara valbo jag tappar bort mig till. Idag gick jag vilse så Francesco fick hämta upp mig på sin vespa :/ hehe. When in Rome <3
 
Barnens fritidsaktivitet, tennis. Sol <3
Den går ej att rotera... Drack en espresso här i solen. Det var för starkt..

Kommentarer
Postat av: Emma_cool93

FYFAN!!:@ Bättra lokalsinnet fml:/

Svar: hahahahahahaha<3
moa englund

2013-03-18 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0