Campo de fiori

 
Okej, så jag och Linda bestämde oss för att äta middag tillsammans igårkväll. Runt tio kom vi in till stan och hoppade på en buss mot Piazza Venezia. Mitt i diskussionen om vad vi skulle äta, kom en rysk kille vars namn jag aldrig hörde ordentligt och ville rekomendera någon restaurang i Campo di fiori. Öhm, han hade genomträngande blå ögon och en leather-jacket, we all know what that means.. (Typ kille från "Taken".) Fast han visade oss faktiskt en JÄTTEmysig och bra restaurang där det var fullt av människor, god mat och underbar uteservering. Efteråt ville han att vi skulle komma till hans klubb, (JA mamma ännu ett tecken på human trafficking men klubben verkade jättehäftig så klart vi ville dit!). Efter vi ätit gick vi till Scholars Longe, en irländsk pub som var helt proppat av människor men alla typer av stilar, alltså en kille för varje smak! Hehe. Vi träffade två killar, Alessandro och Simone som vi senare gick till klubben med. Ryssen bjöd på gratis drinkar, vi dansade till fyra på morgonen och tillslut åkte jag hem och sov. Och Ikväll? Bara att ladda om...
 
En annan ryss<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0