Ordinary day...

 
När man är i en stor stad är det verkligen så att allt kan hända. Håll i er nu, för det här kommer en spännande händelse.. Efter att ha ätit en pizzaslice, spillt lite tomatsås på min vita klänning, bitchblickat 28 män som stirrade på mina former ville vi göra något... fridfullt. Vi gick till Pincio och njöt av utsikten utöver Rom där man ser nästan allt, Vittorio Emanuele, Vatikanen osvosv.. Det var en varm sommardag, kanske ska tilläggas?
 
Jag står och försöker få in en bra bild på den vackra utsikten, när jag plötsligt hör en väsande mansröst i mitt högra öra. -"Where are you from, beautiful?". Jag vänder mig förskräckt om och ser en gråhårig lång man klädd i Armani kläder med sin korta kompanjon vid sin sida. Jag ser mig om och upptäcker att Linda, helt plötsligt är borta. Ensam står jag där mitt i en klump av turister som tycker det är jättekul att lyssna på hur de äldre männen försöker samtala med mig medans jag tafatt försöker ta bilder. Mitt i en obekväm konversation om att mitt namn låter som franskans "moi", hör jag en betryggande röst som säger "nämen är du svensk??". Det var då han kom, D*vid *u*an*er (kan inte skriva hans namn, känns som att han googlar sig själv!?). Han var en fotograf från Stockholm som tillsammans med sin kollega Ivan var på äventyr i Rom, räddde mig från de äldre herrarna och tog fina bilder. Man känner ju sig liksom tvungen att visa dem runt när dom väl var här, så vi for til Trastevere och drack drinkar, försökte spela in en musikvideo och hade inte sådär jättekul man vill ha. Så jag och Linda körde en, "vi ska upp och jobba imorgon", hoppade på en buss mot Piazza Venezia och gick till vårat ställe, Scholars. Det var allt från den händelsen. Ciao.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bellsi

Nu sprack dem ännu mer...asså hahahahahaha! ÅÅÅÅH!!!! ÄLSKAR den här videon. Gentle touuuccch ahaa

2013-04-28 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0