Foooock

 
Livet just nu... Allt är kaos! Jag får börja med att säga att jag lyckades komma till en väldigt religiös, kall och pedantisk familj. Det tog endast två veckor för oss alla att inse att vi är för olika, och absolut inte passar ihop. Jag gjorde mitt jobb bra, det kan jag säga. Men kemin mellan mig och familjen fanns verkligen inte där. Det blev som det blev. Jag har nu flyttat hem till Linda vid San Paolo, är jätteskönt att ha en nära vän här och hennes underbara familj som hjälper mig. Imorgon ska jag träffa en kvinna som är intresserad av mig som au pair! Det är toppen att jag kan träffa familjerna nu innan jag bestämmer mig. 
 
Det är såhär det ligger till, älskade vänner ♥

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Shit va tur att allt löste sig! Kommer nog passa super i en annan familj :*

2013-04-01 @ 18:26:39
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se
Postat av: Louise

Va tråkigt Moa, men sånt händer. Huvudsaken är att du hamnar i en familj där du trivs! Lycka till :)

2013-04-02 @ 08:43:12
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0