We are the ever-living ghost of what once was.

 
 
Jag kände det en morgon när jag steg utanför dörren. Solen sken som på en varm sommardag, men det var ändå kyligt i luften. Min favoritårstid är här igen, hösten. Jag vet inte vad det är, men det är alltid den här årstiden jag får ny motivation och nya idéer. Just nu är jag väldigt förväntansfull, det går framåt med körkortet vilket betyder att jag snart kan åka till Italien med Linda. Det jag väntat på i tre år är snart verklighet. Fattar. Inte. Att. Det. Är. Sant.
 
 

Kommentarer
Postat av: B

Snart är du där och lever livet som en exotisk blomma, eller i ditt fall en fransk kyss <3

2012-09-11 @ 13:29:20
URL: http://bellbishko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0