Darling don't get over me, get under me instead

"Nu börjar allvaret", en mening som sagts ungefär 1000 gånger från alla vuxna runt omkring. Allvar vet jag inte, jag tänker mest på det roliga. Allvaret kan också vara kul, att få mer ansvar, bli vuxen och så vidare. Men mitt allvar drar igång nu i veckan, imorgon ska jag jobba 9-18, sen ska jag och Linda nog börja fixa lite med anmälningsblanketterna till Au-Pair organisationen!! Om ungefär tre månader är vi förhoppningsvis i Italien, älskade Italien. Jag måste få se dig då



Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till studenten Moa! Det är nu allt det roliga börjar ;)

2012-06-10 @ 21:20:56
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0