Sleeping Beauty

Om jag skulle vara en Disneyprinsessa, så har jag alltid sett framför mig att jag är Törnrosa (Sleeping beauty), eller Svanprinsessan. Men med tanken på att få sova hur länge som helst, för att sedan vakna upp lika vacker till en prins som kyssser mig ur mina drömmar låter nästan perfekt. Jag som älskar att sova och snygga prinsar.
När jag har på mig min balklänning känner jag mig verkligen som en prinsessa, och det är helt otroligt. Jag känner mig ungefär som Törnrosa när hon dansar i slutet på filmen uppe bland molnen tillsammans med prinsen och hennes klänning magiskt byter färg...

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Så fin Mois! <3

2012-04-27 @ 17:13:37
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0