It might sounds weird..

.. Men ibland kan jag få en känsla av att bara titta på människor, att han/hon är nog en sån människa som doftar väldigt gott. Ni vet, vissa kan man helt enkelt se på dem att de luktar gott samtidigt som vissa andra kan man se på och tänka tvärt om. Iallafall, här är några personer jag tror doftar gott:
♥ Katy Perry - Vet inte varför, men har alltid tänkt mig att Katy doftar friskt & sött,
på ett naturligt sätt, som beblandas med en kvinnlig sensuell parfym...? Ja!
♥ Lauren Conrad- Min första modeidol.. Hon är riktigt vacker, och även där får jag känslan
av att hon doftar fräsch och nyduschad blandat med guldig L.A-sol och glittrande bodylotion.
♥ Arielle Kebbel - Hon är bedårande vacker med honungsblont hår och bruna ögon, och jag skulle göra mycket för at få ha ett lika bländande léende. Plus att jag tror hon doftar jasmin och citrus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0