MARTEDI

 
Idag är en dålig dag! Jag är sjuk, lite feber och förkyld. Blä. Men det hindrar inte en au pair från att jobba, nejnej :) Vill ni att era barn ska bli sjuka?!?,  vill jag skrika till mamman här, men det gör jag såklart inte, utan sväljer mina hostattacker och ler falskt. ♥ Sen råkar jag nysa på barnen. Imorgon är jag ledig, ska åka till Linda ikväll och sova där, dricka kaffe/cola/äta-skitgod-pizza och mysa sönder. Linda är också sjuk så det passar bra.. Antar att jag inte tänker publicera biler på min röda näsa, så här får ni några från helgen. 
 
 
 
På Circolo Degli Artisti (min favoritklubb just nuu<3)
Då "en drink" blir till fem, oops
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0