Valborg

 
Den sorg jag kände över att tvingas missa Valborg i Uppsala var faktiskt ganska stor. Jag älskar den här dagen i Sverige, äta en god middag tillsammans, att dricka öl i ekonomikumparken, träffa sköna människor, alla snygga killar som verkar vallfärda till Uppsala just denna dag, att vara med sina vänner, spendera en härlig hotellnatt på Scandic, äta hotellfrukost, åka tåg hem på eftermiddagen sådär skönt bakis med en rolig kväll i bakhuvudet.. Det är hur jag vill fira Valborg!
 
Nu är jag i Rom, det är iofs också jättekul. Vi ska äta middag ikväll, dricka lite på någon uteservering och sedan gå till en klubb som har ett "Valborg" event for swedish people, haha. Hoppas det är massa svenskar där!!
 
Vi kör en Romfavorit i repris, hon och jag ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din Victor

Jag är tillgänglig största delen av dygnet på Skype, svarade på det du skrev idag på mobilen men vet inte om det gick fram... Så hör av dig när du känner att du har tid. Love you.

2013-04-30 @ 21:49:28
Postat av: Josefine Anerland

Snyggingar!

2013-05-01 @ 12:55:24
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0