Livet

 
Igår såg jag på min facebooksida, att en kille jag är vän med från USA, dött. Han var lika gammal som mig, väldigt söt och verkar ha varit väldigt omtyckt. Jag är förvånad hur pass mycket det här påverkade mig? Inte för att jag egentligen känner honom, utan att läsa alla vackra saker hans vänner, familj och bekanta skrivit till honom gör så ont i hjärtat. Han kommer aldrig växa upp, kunna resa, hitta någon att älska och skaffa barn. Han är borta nu? Iallafall från livet vi känner till. Det får mig att inse hur kort livet är, när som helst kan man försvinna. Vi måste verkligen uppskatta allt när vi kan, och ta vara på tiden vi har tillsammans. Vi komer alla dö, det är det enda vi vet säkert. Och det kan hända imorgon.
 
 
RIP Will
 
1993-2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0