Places to see

 
Hey guys! Konstigt att man hör vårfåglar sjunga nu? Känns väldigt tidigt, även om jag tycker det är underbart att höra. Som ett tecken på liv från naturen, i det här mörkret.. Längtar så himla mycket tills våren kommer, har mycket planer och roligt att se fram emot, som jag kämpar som f-n att spara pengar till.. 
 
Anyway, nu när började skriva om våren blev jag så himla GLAD, helt plötsligt. Tänk soolen, tänk att resa, tänk att dricka kaffe utomhus.. Åh. I'm so glad to be alive. Har iallafall tänkt på de ställen jag vill åka till i sommar, vilka är följande;
 
♥  ROM, såklart, min stad, mitt andra hem, mitt vackra, vackra Rom. Vill träffa alla vänner igen, dricka drinkar på Campo och åka vespa i sommarnatten. Vill även se andra städer i Italien, så om Florens, Pisa, Sicilien, Genova. 
 
♥  TYSKLAND, vill jag jättegärna åka till, har aldrig varit där. Enligt många är det ett coolt land och Berlin ska vara helt galet. Dit vill jag.
 
♥  PARIS, every girls dream, right? No need to say more. 
 
SCHWEIZ, vacker natur.. vackra pojkar. Nej, men vill verkligen dit. 
 
 
 
Vill egentligen ha med resten av Europa på listan, men det får börja såhär.. Kul va?! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt Moa! Att resa gör en lycklig! Genova är inget speciellt egentligen om du frågar mig, då rekommenderar jag mer resten av den liguriska kusten, Cinque terre, Camogli, Portofino och alla andra små byar längs med kusten. Kram!

2014-02-07 @ 01:14:03
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0