4 weeks of september

 
 
 
Hallå.. Det är 4 veckor kvar nu. Tills vi flyttar. Igen. Åh gud vad jag längtar.
 
Jag har känt den där vinden segla förbi min kind, den där milda halvkyliga brisen som får mig att tänka på en solig höstdag i San Giovanni, mitt gamla hem i Roma. Sitta på en bänk i parken, dricka en latte macchiato. Andas in luften, se barn som leker, ett sorl av människor som pratar italienska och viftar hej vilt med händerna, älskare som håller hand. 
 
 
Bild från igår
Älskar den här bilden. Det var en tidig morgon jag var uppe på taket och hängde tvätt. Solen låg så vackert mot husväggarna och jag blev bara mer och mer förälskad. Ser ni Lateranbasilikan längst bort? Amazing view.
Också en bild jag ÄLSKAR. Detta var förra hösten i Rom. Det var ganska kyligt ute, så vi tände ljus i Lindas kök, lagade mat, åt Pecorino ost och blev lulliga på rödvin.
 

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Aaah så mycket kärlek åt den sista bilden, fy satan vad mysigt!

Svar: visst är den!! <3
moa englund

2014-08-31 @ 20:31:58
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Vilka mysiga bilder! :D

2014-09-01 @ 20:16:25
URL: http://www.emeliehjort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0