Yesterday

 
Det är helt overkligt, ledsamt och JÄTTEKUL på samma gång.. Igår var det mycket blandade känslor som bubblade upp, Linda hade sin "avskeds" middag (avsked i citationstecken eftersom det INTE är ett riktigt avsked, ok Linda? Vi ses snart igen!!), eftersom hon flyger imorgon. Hon är först att landa i the city of our dreams, ROM. Imorgon, herregud. Du kommer höra "bella, bella" så fort du hoppar av flyget, du kommer träffa din underbara världfamilj för första gången och dessutom känna hur det känns att vara storasyster till tre sockersöta små flickor. Du kommer sakna mig, men du ska faan veta att jag kommer jag med, ge mig två veckor så sitter jag på planet efter dig, kärleken min. Vi möts snart igen, vi möts snart i Rom.
 
 
Vi hade så mysigt! Men för att förstå känslan lägger jag upp en liten mysig film ♥ Och ja, jag filmar alltid mig själv en snutt mitt i en film. Jag ville också vara med i den. :/
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pulla

ÄÄÄEEEEE varför så vackert?!?!
I'll wait for you maji lof. Come to back to me..
<3

<3

<3 då ska du få en hej-puss :( !!!!!!!!

2013-03-02 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0