Au pair in Rome

 
 
 
 
 
 
Efter många om och men, kanske och kanske inte, är det äntligen dags att ta ett stort kliv i en ny riktning i livet. Jag har snart mitt körkort klart, vilket betyder att nästa månad (NÄSTA MÅNAD!!) är det dags för mig att packa väskan och bege mig iväg till mina drömmars stad, Rom. Det är bestämt, jag ska vara au pair i en jättefin familj som välkomnar mig med öppna armar, och jag har en stark känsla av att jag kommer trivas otroligt bra. Linda kommer redan att vara där när jag kommer, och efter det kommer älskade Isabelle. 
 
Vi tre kommer bo tillsammans i Rom, en fattig student och två ännu fattigare au pairer. Det kommer dock inte spela någon roll, vi kommer uppleva det vi drömt om så länge, bo i en storstad där allting känns möjligt, känna solens strålar värma, dricka cappuccino till frukost, leka med små söta barn, lära oss italienska, möta nya människor, gå i högklackat och klänning i de ljumma sommarkvällarna och dricka vin vid Colosseum. Say I'm a dreamer but i'm not the only one. Åh ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Äntligen ska du få komma tillbaka till ditt älskade Italien. I'm so happy for you! <3

2013-02-18 @ 16:10:11
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se
Postat av: Louise

Det kommer bli underbart Moa! Så glad för din skull!

2013-02-18 @ 21:30:17
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se
Postat av: Miss B

SNAAAART ORA!!!! (PS.This made my day<3)

2013-02-19 @ 06:10:28
URL: http://bellbishko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0