A girl can wait for the right man to come along but in the meantime that still doesn't mean she can't have a wonderful time with all the wrong ones.

Suttit och kollat runt på resor hela dagen. Efter en jobbhelg och fler framöver känns det som en större möjlighet att kunna ta sig någonstans i sommar, en resa till underbara Barcelona, Rhodos eller varför inte Paris skulle vara en dröm nu. Jag vill ha på mig en duvblå klänning, ha ljusrosa läppar och lockigt hår, höga klackar och trippa ner för en smalgata någonstans ute i Europa.. nu!




Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Åh, blir glad för den skull när jag tänker på allt du har framför dig att uppleva! Ibland önskar jag att jag kunde leva om allt igen, men det skulle ju inte bli samma sak. Alltid när jag kollar igenom bloggarkivet får jag en galen längtan efter Italien!

2012-05-07 @ 17:55:18
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0